Megalakult a Magyar Marketing Szövetség Zöld Tagozata

Az újonnan létrejött Zöld Tagozat egyfajta platformként fog szolgálni azoknak a márkáknak és vállalatoknak, amelyek szem előtt tartják a fenntarthatóság elveit. Céljuk, hogy a marketing szakemberek figyelmét felhívják a fenntarthatóságra és a környezeti hatásokra. Küldetésük, hogy a rendszeres üléseken lehetőséget biztosítsanak a tagoknak a szakmai információk gyors és hatékony elérésére, a kapcsolattartásra, és a pozitív gyakorlati példák megismerésére.

A MMSZ szervezésében megalakult Zöld Tagozatához vállalatunk is örömmel csatlakozott. Célunk, hogy közös erővel fogjuk össze azokat a vállalkozásokat, amelyek tenni szeretnének egy fenntarthatóbb jövő érdekében.

„Az aktív tagok elkötelezték magukat amellett, hogy közösen formálják azoknak az aktivitásoknak a marketingkommunikációját, amelyek a zöldebb jövő megteremtésére irányulnak. 
A Magyar Marketing Szövetség Zöld Tagozat a jövőért jött létre. Feladata, hogy minél többeket ösztönözzön arra, hogy ne csak gondoljanak a jövőre, hanem tegyenek is érte. A tagság olyan cégek marketing szakembereiből áll, akik a termékfejlesztéseik, márkáik, kommunikációjuk és üzeneteik által kifejezhetik felelősségüket a jövő irányába.” - mondta el az eseményt követően Hermann Zsuzsanna, a tagozat elnöke.

Hatalmas megtiszteltetés számunkra, hogy az alapítók színes gárdáját erősíti vállalatunk is olyan nagy márkák mellett, mint az Auchan Magyarország Kft., a HUF-BAU Csoport Kft., a Coca-Cola Company és még sokan mások.

Az alapítói pozíció mellett vállalatunk kommunikációs vezetője, Guth Zoltán alelnöki szerepet is betölt a Zöld Tagozatban.

Guth Zoltán

Kommunikációs vezető

Kommunikációs osztály Kőhídpart dűlő 2.
2600 Vác
Magyarország

Magyar Marketing Szövetség Zöld Tagozatának alapító ülése.

Magyar Marketing Szövetség Zöld Tagozata.

MMSZ Zöld Tagozatának alapító ülése a Hungexpóban.

MMSZ Zöld Tagozat logó.